lördag 17 oktober 2009

Indisk kvinna blev våldtagen av en tusen män

Av Christian Mohamad ( A former preacher and ex muslim )

Christian är en intressant och intelligent person som vet en hel del om Islam. Han har lämnat Islam och delar med sig av sin kunskap om Islam och avslöjar vad som verkligen pågår. Här är en ny artikel. Detta är värdefullt, det är svårare för muslimkramarna att anklaga honom för att vara Islamofob eftersom han har “first hand experience”.

Indisk kvinna blev våldtagen av en tusen män -اغتصاب النساء لدى المسلمين

TMCAA8ICASCA9WUTFDCAU8LFEUCAJMQIAPCAP26S5MCA1K3PIACAXHKVKICA8DS1PPCAK56YBDCAZ0RIZPCAJX07JOCA04ONHCCA2YLXDBCAJ8HMP5CAT55FU2CAY4SXTPCA8Z0ACKCA83HEP1
Jag har sagt i tidigare artiklar, att imamernas ideology ,  bekräfta att muslimerna  kan våldta otrogna kvinnor under kriget. eftersom de icke-muslimska länder , såsom Indien, Sverige, Storbritannien och USA, anses enligt den officiella islamiska centers , bekämpa  islam . är tillåtet för muslimerna  att våldtäkt av kvinnor i dessa länder. Ett bevis är:

( ” De besegrade dem och tog dem fångna. Några av dem –muslimer – var tveksamma

till att ha samlag med kvinnliga fångar i närvaro av sina män som var otrogna ….” )

Det är därför inte förvånande att den fortsatta våldtäkt av icke muslimska kvinnor i muslimska länder och i våra europeiska och nästan ett tusen män hade våldtagit en indisk kvinna i Dubai. Artikeln nedan, utfärdat av dem och säga:

Google översättning av den arabiska versionen

Arab Net:December 10, 2005, 09 November 1426Ett tusen män man vänder sig till våldtäkt ”Indiska” i Dubai under ett och ett halvt år

Hennes kropp brändes med cigaretter

دبي – العربية.نت Dubai – Arabiska. Netto

Indisk kvinna blev våldtagen av en tusen män i Dubai under ett och ett halvt år, efter det skrev bandet i fällan och handel med kvinnor för prostitution. Det verkar som Ms Hindi kom till Dubai med besök visum för att arbeta och ge ett boende för sina barn i Indien, och upptäckte att den hade tecknat i händerna på ett gäng sätta henne i ett hus i ”Deira” och våldtäkt var på daglig basis.

. Tidningen citerade ”Gulf Times, som utfärdas i det antal dagar sedan, berättade Ms Hindi för indisk tv, som sa att” fängslades jag i ett hus i Deira, där hon blev våldtagen sexuell. ” 
”. Enligt Sima (33 år), och att hennes riktiga namn, ”och anlände till Dubai på vägen av en kund gav mig ett visum för att besöka,” Hon ”gav mig ett Visa arbeta som piga och betalades ut sin lön för det, men senare upptäckte det och började besöka Visa sexuella övergrepp från den första dagen jag kom till till Dubai. De tog mig från flygplatsen direkt till en lägenhet i Deira, och sedan började våldtäkt, och när jag försökte motstå min kropp brändes med cigaretter och strykjärn, och avslutades på huset med 5 andra tjejer, och varje dag ger en annan man och våldtog mig. ”

Visade bland annat att mellan 20 till 30 män våldtog henne varje dag, över ett och ett halvt år, ”De gav mig piller för att stoppa menstruationscykeln (mens) under sex månader och när en kund kommer till lägenheten, gör han inte tillåter mig att avsluta måltiden, och släppte inte ut mig inte betala mig pengar. ”

. Följande ”jag har inte sett hur de ser ut Dubai eftersom jag sitter fängslade i lägenheten dag och natt ropar jag och ber varje dag så jag kunde se mina barn, och jag tänkte att det enda sättet att komma ur greppet på den person som förde mig och gav mig ett visum förs fram till lägenheten under den andra dagen sprang jag och bad om hjälp från några arbetstagare, men mitt pass var med handledaren på bordellen. ”

Enligt tidningen ”Khaleej Times,” Det verkar som en av de anställda berättade invandringsmyndigheterna orsaken till kvinnors hindi, enligt en av de anställda av invandringen myndigheterna att gripa Ms Balkoz i fängelse.  عبّر عن أمله أن يطلق سراحها بسرعة فيما تعهدت سلطات الهجرة ”. Arbetaren sa ”Vi letade efter ett sätt att skicka tillbaka det till henne och fick veta att den indiska konsuln hoppades att släppas snabbt på invandring myndigheterna lovat att ge allt stöd.”

Och drar papperet han inte kommentera någon indisk tjänsteman i denna fråga verkar som om många flickor från Indien håller förs till regionen för att prostitution extortionists, veckor sedan, polisen räddade en flicka från Sharjah, ett av de gömställen i ”helgedom”.

Inga kommentarer: